Direktlänk till inlägg 17 oktober 2010

17 oktober

Av Maja - 17 oktober 2010 17:49

Hej hej!

I kommande vecka ska vi göra en hemtenta :(. Har mån-tor på mig, hoppas att det inte är alltför svårt och jobbigt, samt tar för mycket tid. Vi kommer imorgon få uppgiften via nätet, det kommer att vara 3 frågor någon med delfrågor. VI ska läsa i litteraturen och reflektera mm. Hur mycket vi ska skriva vet jag inte än. Så imorgon blir det att åka in med 7.15 bussen, kolla uppgiften kl 8. Sedan sitta fram till strax innan 3, för att åka hem och ta emot mamma och morfar, sedan får jag ev åka tillbaka till skolan på kvällen. Mamma har bjudit in sig och morfar här imorgon, känner att jag egentligen inte hinner. Men det blir väll bara några timmar dem e här. Men är det hemtenta så är det och då ska vi ägna all vår tid åt den. Visst ska det blir roligt att dem kommer men det hade varit roligare om jag hade haft tiden.


Igår gjorde vi inget speciellt, promenerade lite, åt och hade en skön slappar kväll. Imorse var Joakim uppe med en kompis och gick i drev när de skulle skjuta älg. Jag tog en lång promenad med Diddi, var ute i 1,5 timma. Sedan har vi grejat lite, nu  bakar Joakim och jag för över bilder till våre externa hårddiskar. Såsmåning om ska jag ta bort allt på datorn, program, filer, bilder, musik... ALLT. För att sedan insallera det och hoppas på att daorn blir lite snabbare.


Ha en bra kväll

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja - 1 juli 2013 09:45

He hej   Idag den 1 juli har jag använt bloggplatsen till mina tankar, åsikter och vardagliga ting i 4 år. Jag har valt att övergå till bloggspot och delger er ej adressen då jag vill vara annonym på denna.  ...

Av Maja - 4 juni 2013 20:57

Hej Just avverkat terminens näst sista ridpass på de underbara isläningarna. Hadde en annan mycket duktig ridinstruktör och vi gjorde en mycket rolig övning. Vi hade "passtakthästar" och skulle få dessa i tölt, sist så hade vi "travtakthästar". Det...

Av Maja - 3 juni 2013 19:22

Hej Jag har telenor som abonemang på min mobil och som mobilt bredbnd. Jag tycker det fungerar utmärkt. Testa du med genom att klicka här    Ha en fortsatt bra kväll ...

Av Maja - 3 juni 2013 09:18

Godmorgon Efter lite fix och trix med en ny blogg under morgonen ska jag nu snart gå och äta frukost för att sedan köra stenhårt med plugg resterande del av dagen. Är ganska så omotiverad men är inget att göra, om jag ska klara tentan så gäller det...

Av Maja - 2 juni 2013 22:33

Hjälp mig!  Sålde min bil igår och nu är registreringsbeviset påskrivet borta. Jag brukar hålla ordning på mina saker vilket du troligtvis inte tror på. Köparen skrev alla sina uppgifter och jag skrev min påskrift på pappret. Pappret satt på en pär...

Ovido - Quiz & Flashcards