Alla inlägg under januari 2010

Av Maja - 26 januari 2010 22:26

steg 20240

distans

MVG

Av Maja - 25 januari 2010 22:15

steg 27000

distans ?

MVG

hej

Av Maja - 25 januari 2010 19:50

hej! Det är svårt att hitta på nya rubriker varje dag man ska skriva här. JAg har nyss ätit quornfileér i ugn med spenat och till det klyftpotatis väldigt smaskgit och att rekomendera till alla vegetarianer och till er som vill ha ett alternativ till kött. Jag började med att doppa fileérna i olja som är till för grillning som finns färdig i handeln, den heter bara grillolja så finns det flera olika att välja på. Quornbitarna blev mycket saftiga och goda. Får ni facebook att fungera? Eller är det bara här det e fel?


vet inte rikigt vad jag ska skriva mer


Av Maja - 24 januari 2010 22:00

steg 7172

distans 4,6 km

ush verkligen ett IG-

Av Maja - 23 januari 2010 22:03

steg 9500

distans 6,3 km

IG

Av Maja - 22 januari 2010 22:40

steg 10000

distans 6,6 km

IG

hej

Av Maja - 22 januari 2010 18:31

hej!

Idag har jag varit på ett jobbsamtal eller jobbintervju om man vill kalla det så. Det gick bra men det är inte bra att jag inte är undersköterska. Men vill ju bara jobba innom vården tillfälligt så tänker inte gå och utbilda mig heller. Hade tänkt att läsa eng med början den 22 mars, för de här nere i Aölvesta skulle ha 4 terminstarter. Jag har läst det tidigare och har det utskrivet. Men igår då jag ringde till deras studievägledare hade de slutat emd det nu denna teminen, de hadde bestämt detta för bara några veckor sedan. Så är väldigt besviken. Får söka in i aug istället. Men detta betyder att jag är helt utan sysselsättning från och med den 22 mars. Flyttar den 20. Men har ju kontakt med två arbesgivare, så får hålla tummarna att det ger någonting och ska forsätta att söka ännu mera.


Nu ska jag snart gå ut och hjälpa till med maten.

Ha en bra fredagskväll

Av Maja - 21 januari 2010 22:09

hej hej! HAr egentligen ganska mycket att skriva men funderar alvarligt på om jag ska börja skriva rikig dagbok istället så man kan skriva lite mer personligt och man behöver inte vara beroende av en dator som ska fungera och inte vara seg. Jag orkar inte skriva mera. Imorgon åker jag till Joakim och skriver inte på hela helgen


natti natti

Ovido - Quiz & Flashcards