Alla inlägg under februari 2010

Av Maja - 3 februari 2010 10:34

hej hej!

Ahr inte skrivit här på länge. Det beror på att jag inte haft lust och att det inte e roligt när det är så få dom läser den och ingen som kommenterar den. Så jag har lesnat lite. Det hade varit roligt att skriva här nu när jag ska flytta och allt om mitt jobbsökande och så. Ni som har följt min blogg läng och känner att det är något ni saknar så får ni gärna lämna en kommentar. Och ni andra får gärna lämna en kommentar med om vad ni skanar i bloggen.


Idag ska jag lunch med några vänninor fårn början var vi 5 men nu har två dragot sig ur, den ena fick förhinder och den andra kan inte komma pga snön. HAr ju snöat väldigt väldigt mycket i natt. Joakim är påväg upp till något ställe strax norr om Stockholm där han ska vara på kurs/utbildning med alla innom hela LRF koncult skogsbyrån från hela Sverige. Han åkte 6 imorse och han skulle komma fram innan 12 men nu lär de bli senare pga snön. Han ska vara bort tills på fredag kväll. Jag ska jobba söndag eftermiddag och e ledig fredag och lördag samt idag. Känns väldigt lyxigt.


JAg ska då lunch med Stina och Anna vid halv 1 och sedan gå en promenad och efter det fika här.


NI får ha en bra dag

Ovido - Quiz & Flashcards