Alla inlägg under november 2009

Av Maja - 30 november 2009 21:17

dagens steg blir 19115 mycket bra     guldsjärnor till mig  .

natti natti

Av Maja - 30 november 2009 21:14

Nu har jag en ny omröstning!! Snart läggdax... imorgon simmning, promenad, plugg, prov och jobb...

natti

Av Maja - 30 november 2009 20:43

mm ska snart ge mig ut med Diddi det e 5 grader varm   vill ha snö, minus 5 och solsken...


Kanske kommer det lite kyla snart iallafall. Snart stänger jag novembers omröstning "har du hund". Min nya fråga blir något med julen...


stänger den strax efter 9


Av Maja - 30 november 2009 19:50

Någon som har förslag på en ny omröstning?? Snart har jag varit bloggare i ett halvår känns ganska så länge.... Så kanske kan starta en omröstning med frågan om du har träffat mig? eller hur väll du känner mig.... eller om jag ska satsa på något mera julit.... kom gärna med förslag....

Av Maja - 30 november 2009 09:42

hej hej!! Passa på att svara i min omröstning idag!!!


Sitter i skolan nu och skriver marknadsföringen. Vill göra det provet nästan en vecka tidigare. Nu blev min plats upptagen av några i marknadsföringen jag knappt pratar med. Den ena bara sa att jag slår mig ner här coh så kom nummer två och med satte sig där hmm, men men får väll byta plats...

Har läst kaptitel 17 och nu skriver jag då sammanfattningen från det kapitel, sedan tänkte jag läsa även kapitel 18 och skriva det med, men får nog byta bord...


Någon mer än jag som e trött på detta vädret?? USh och fy men imrogon skulle det nog bli bättre

Ha en bra dag

Av Maja - 29 november 2009 21:00

Vecka 48 
Måndag16981
Tisdag

13819

onsdag13678
torsdag14000
fredag10000
Lördag18570
söndag10080
Totalt97128
Snitt13875

relativt bra!! Inte långt från 100000 på en vecka :)

nya tag nästa vecka

Av Maja - 29 november 2009 18:45

Hej! Denna dagen har varit lång. Har jobbat 5,5 timma, det e gör länge hos samma brukare, blir inga fler sådana långa pass där. Joakim har varit här sedan i fredags och en helg går väldigt, väldigt fort. Han åkte i förmiddags och det var jobbigare än vanligt ush. Vi kommer inte att träffas förren om två veckor och den helgen har vi fullbokat. Sedan blir det bara 4 dagar tills vi ses nästa gång och  då ska  vi till Stockholm och efter det blir det 5 dagar och då ska jag vara där i 10 dagar .


Denna helgen har vi haft mycker för oss eller ja det blir ju bara igår då.... Först var vi i stan, Joakim klippte sig sedan åkte vi in till GBG och gick på Jul på Lisseberg, det var mycket mysigt.Idag ahr vi bara hunnit äta frukost och sedan var det dax att åka till jobbet.

Imorgon ska jag upp och jobba tidigt, sedan ska jag plugga mycket, gå lång promenad med Diddi, jobb igen och ev plugg igen.

Tisdag ska jag simma, plugga, göra provet som blev inställt i torsdags och jobba

Onsdag kommer en kompis på förmiddagen, sedan blir det lång promenad med Diddi och efter det jobb.


ja min vecka kommer att rulla på. Men lägtar tills jag kan flytta till Småland. Imorgon ska jag föresten ringa på lite jobb med.


Ha en bra kväll

Av Maja - 29 november 2009 16:00

dagens steg blir 10080 inge bra :(. Nya tag nästa vecka

Ovido - Quiz & Flashcards